مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

معرفی مديريت ارتباط با مشتري ، فرايندي جهت گردآوري و يكپارچه سازي اطلاعات
مزاياي استفاده از سيستم :
CRM نوعی استراتژی بازاريابی است كه هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهی مقطعی محدود نمیگردد.بلكه CRM سعی دارد به ديدگاهی منحصر بـفرد و يكپارچه از مشتری و يك راه حل مشتـری مدارانه دست يابد كه باعث بـالا رفتن رضايت مشتری و افزايش سود شـركت در بلند مدت میگردد. CRM استراتژی كسب و كاری است جهت بهينه سازی سوددهی، درآمدزايی و رضايت مشتری كه بر اساس مبانی زير طراحی می گردد: ساماندهي ارائه خدمات براساس نيازهای مشتری بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتری مداری پيادهسازی فرايندهای مشتری محورمشخصات سيستم مديريت ارتباط با مشتری :
بر اساس دسترسی تحت وب و شبکه داخلی (آنلاین ، آفلاین) سادگی كار و آموزش سيستم و اطمينان از رضايت توسط كارمندان ,كاركنان و مشتريان امكان تغيير عمليات بر اساس نياز سازمان امكان تغيير گردش كار بر اساس نياز سازمان كاربری سريع و ساده با اطلاعات بسيار زياد كاهش حجم فعاليتها و رفت و آمدها و امكان مديريت تمام فعاليتهاامكانات كلی نرمافزار
راهبری و مديريت مسير فروش و بازاریابی وجود كارتابل فعاليتها و ملاقاتها برای مسئولين فروش در ارتباط با مشتری مديريت مشتريان كانديد تا احراز شرايط لازم و تبديل به مشتری واجد شرايط امكان رديابی ارتباطات و تماسها با هريك از مشتريان مديريت درخواستها و پيشنهادات قيمت مديريت خدمات و پشتيبانی ارسال ايميل و پیامک خودکار و دستی به مشتریان امكان بررسی سفارشات هر مشتری امكان مديريت وظايف و كارها بر اساس نياز مشتری و ايجاد بخشی به نام كالا بر اساس سفارش مشتری تابلو اعلانات کار و امکان تغییر و انتقال وظیفه از واحدی به واحد دیگر امكان مديريت زمينههای بازاريابی مانند نمايشگاهها ، كنفرانس و همايشها پيادهسازی طرح تكريم ارباب رجوع وجود گزارشات متنوع در اين بخش مدیریت واحد مالی امکان چت بین کاربران crm