سامانه نظارت بر پیامک‌های انبوه ایجاد شد
آبان ۱۶, ۱۳۹۵
طرح پاییزی سامانه پیامک فناوری هوشمند
آبان ۱۶, ۱۳۹۵
تبلیغات پیامکی یک کار بسیار ظریف و حساس است.  زیرا از طریق پیامک ما می‌خواهیم توجه شخص را بر انگیزیم تا به سوی ما روانه شود. بنابراین در هنگام ارسال پیامک باید موارد بسیاری را در نظر بگیریم.
زمان ارسال پیامک یکی از مهمترین مواردی می‌باشد که باید در نظر بگیریم زیرا در صورتی که در ساعت غیر مناسب باشد
بهترین زمان برای ارسال چه زمانی است؟
اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که در چه ساعتی از روز مخاطبین شما بیشتر با تلفن همراه خود سروکار دارند و اینکه چه ساعتی از روز مناسب برای دریافت پیامک با موضوع خاص شما می‌باشد تا بتواند آن تاثیری را که ما به دنبال آن هستیم را برای ما فراهم سازد.
هیچکس شنبه را دوست ندارد
مگر در مواردی که ارسال شما مربوط به یادآوری مطلبی خاص در این روز است ، معمولا شنبه ها از لحاظ آماری پایین ترین رنج پاسخگویی به پیامک را دارد. با اندکی تفکر می‌توانیم علت آن را متوجه شویم، اکثر قریب به اتفاق مردم در ایمیل ها،پیامک ها، تماس ها و آگهی های تبلیغاتی که در آخر هفته دریافت کرده اند غوته‌ور شده‌اند و اگر قرار باشد مطلبی را در این روز پیگیری کنند ترجیح می‌دهند همان تبلیغات آخر هفته باشد و از سوی دیگر معمولا در روز اول کاری ما درگیر انجام کارها و فعالیت های کاریمان می‌باشیم وتمایلی به تمرکز بر روی مسائل دیگر را نداریم.
از ساعت های شلوغی پرهیز کنید
از آنجایی که در ارتباط با پیامک صحبت می‌کنیم معمولا در زمان های شلوغی نمی‌توانیم پیامکی را بخوانیم یا خودمان رو درگیر آن کنیم بنابراین ساعت هایی نظیر ۷ تا ۸ و ۱۶ تا ۱۷ به وقت محلی مخاطبین ما زمان مناسبی برای تبلیغات ما نخواهد بود زیرا ما در حال رفت و آمد به منزل و محل کارمان هستیم.
مودبانه رفتار کنید
صبح زود و دیر وقت زمان مناسبی برای ارسال پیامک نیست . به این فکر کنید در چه زمانی شخص در صورتی که تماس تلفنی داشته باشد به آن پاسخ می‌دهد. عملکرد پیامک از لحاظ مقایسه ای کاملا مشابه تماس تلفنی می‌باشد شخص همان حس بدی را پیدا می‌کند که در ساعت نامناسب تماس تلفنی دریافت کند.
پیامک های یادآوری
این پیامک ها باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از قرار ملاقات به همراه تمامی اطلاعات مورد نیاز ارسال گردد.
دقت کردن به مطالب زیر خالی از لطف نمی باشد:
• فرض کنید که می‌خواهید برای رستوران خود یک پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید که مشتریان را به سوی رستوران روانه سازید برای این کار بهترین زمان ارسال پیامک می تواند ساعت مثلا ساعت ۱۱:۳۰ قبل ظهر زیرا در این ساعت انسان ها معمولا گرسنه می‌باشند و دریافت یک پیامک با محتوای غذا می‌تواند تاثیره بسزایی را برای شما بگزارد در صورتی هم که این پیامک شامل یک پیشنهاد خوب مثلا تخفیف همراه باشد می‌تواند بسیار موثرتر باشد.
• در صورتی که تمایل به معرفی محصولات و خدمات خود دارید چهارشنبه ها و پنجشنبه ها بین ساعت ۱۴ تا ۱۷ بهترین زمان برای شما می‌باشد تا حداکثر مخاطبین را برای پنجشنه شب و جمعه خود فراهم سازید.
• درصورتی که می‌خواهید مواردی مانند تخفیفات فصلی، تخفیفات مخصوص مناسبتی خاص و یا رسیدن محصولات جدید خود که برای فصل خاصی است را معرفی کنید بهترین زمان یک هفته قبل از موعد مقرر می‌باشد زیرا زمان کافی برای برنامه ریزی به مخاطبین خود را می‌دهید.
• هرگز پیامک های غیر مرتبط را در روز های تعطیل و یا رویدادهای بزرگ ارسال نکنید. تطبیق زمان و تاریخ برای ارسال بسیار مهم می‌باشد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *