سامانه پیامک برای شیراز

سامانه پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان فارس شهر شیراز ، در حال حاضر تبلیغات پیامکی بیشتر از تبیلغات تراکتی و چاپی مورد استقبال قرار میگیرد ، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را با تبلیغات پیامکی میدهد .

امکانات سامانه پیامک شیراز

در سامانه پیامک شیراز مدیریت سامانه در اختیار شما قرار میگیرد ، شماره های افراد ساکن در شهر شیراز در بانک اطلاعاتی سامانه ما قرا دادرد و به روز می باشد . شما می توانید با استفاده از این بانک اطلاعاتی شماره تلفن پیامک انبوه تبلیغاتی خود را در شهر شیراز ارسال کنید .

 

 

ارسال پیامک براساس منطقه ای کدپستی در سامانه پیامک شیراز

برای ارسال هدفمند شما امکانی به نام ارسال کدپستی را برای شما فراهم کرده ایم تا برای شما بازدهی داشته باشد فقط باید کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک ارسال کنید را در سامانه پیامک شیراز وارد کرده و به تعداد دلخواهی پیامک ارسال نمایید .

مشاهده  تخفیف ویژه هـاسـت لینوکس

اگر صاحب مغازه ای هستید که اغلب مشتریان شما افراد نزدیک به محل کارتان هستند فقط باید در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان فارس را انتخاب کنید .

شما می توانید با استفاده از قابلیت ارسال کد پستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک شیراز به منطقه ی خود پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت با پنل پیامک شیراز

یکی از قابلیت های سامانه پیامک شیراز شماره موبایل براساس سن و جنسیت می باشد ، بطور مثال شما صاحب یک آرایشگاه زنانه هستید و نمی خواهید پیامک برای آقایان ارسال شود با این امکان هم می توانید به هدف تبلیغاتی خود برسید و صرفه جویی در هزینه خود داشته باشید .

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه پیامک شیراز

قابلیت ارسال از طریق دکل به شما این امکان را می دهد تا تنها به شماره های ایرانسل پیامک ارسال نمایید به این ترتیب که از محل کسب و کارتان در محلی هست که افراد زیادی در آنجا رفت و آمد دارند با انتخاب محل موردنظر از روی نقشه به تمام افرادی که تا ۷ روز از آنجا عبور کرده اند پیامک ارسال نمایید.

مشاهده  ظاهر جدید گوگل کروم در سالگرد ۱۰ سالگی این مرورگر

 

 

2 دیدگاه ها

  1. قطعا در زمینه ای که فعالیت می کنید یکی از بهترین ها هستید.ممنونم از سایت خوب شما و اطلاعات مفیدی که با ما به اشتراک می گذارید.
    کامیونت کاویان

  2. بسیار ممنونم از سایت خوب شما. قطعا سایت شما یکی از بهترین سایت هایی است که تا به حال دیده ام.
    کامیونت کاویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =