بازی فوق العاده زیبای آتش پشتیبان یکی از خاطره انگیز ترین بازی های استودیوی بازی سازی Genera Games  است که برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شده است این بازی بسیار زیبا می تواند زمان بسیار زیبایی را به ارمغان بیاورد. آتش پشتیبان یا همان Cover Fire: shooting games به صورت رایگان در استور های رسمی این دو سیستم عامل محبوب گوشی های موبایل قرار دارد و این اجازه را به کاربران می دهد که یک بازی بسیار اکشن و هیجان انگیز را تجربه کنند. آتش پشتیبان که یکی از گرافیکی ترین بازی های موجود است با حجمی در حدود ۸۵۰ مگابایت قابل دریافت است. این بازی بیش از بیست میلیون بار توسط کاربران دریافت شده است و با توجه به امتیازات دریافتی یکی از پرمخاطب ترین بازی های موبایل است.

آتش پشتیبان یا همان Cover Fire: shooting games از معدود بازی هایی است که با به روز رسانی های مختلف امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که باعث هیجان انگیز تر شدن این بازی بسیار زیبا می شود. داستان این بازی بسیار زیبا مربوط به گروهی است که قصد دارند علیه یک کمپانی مبارزه کنند. در این بازی شما باید رهبر گروهی باشید که از تعدادی قهرمان و مبارز تشکیل شده است . این گروه قصد دارند علیه Tetracorp وارد جنگ شوند. در این ماجرا شما نقش یک رهبر واقعی را خواهید داشت که باید تمام تمرکز خود را بر روی مبارزه بگذارد. . در این بازی اسلحه های متنوعی وجود دارد که در کنار جذابیت بسیار بالا کار را برای دشمنان نیز بسیارسخت خواهد کرد و باید مبارزان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. در این بازی کمپانی Tetracorp با تولید ماده ای قصد از بین بردن جهان را دارد و بزرگترین جنگ جهان شکل رفته و هم اکنون شما باید با تلاش خود جلوی نابودی جهان را بگیرید محوریت ماجرا با این موضوع آغاز می شود. اما این تمام ماجرا نیست در این بازی صدها ماموریت وحود دارد که تمام آن ها شرایطی جالب را ایجاد می کنند که برای اجرای تمام آن ها باید زمان و تمرکز بسیار زیادی را داشته باشد.

مشاهده  فیلم آموزشی عملیات حساب

از دید بسیاری از کاربران این عنوان یکی از معدود بازی های است که در کنار ژانر اکشن و تیر اندازی بسیار اعتیاد آور نیز است و کمپانی سازنده این بازی با عرضه به روز رسانی های مختلف و اضافه کردن مراحل به جذابیت هرچه بیشتر این بازی بسیار مهیج کمک می کند. پیشنهاد می کنیم بازی Cover Fire: shooting games را به هیچ عنوان از دست ندهید.

منبع : شهر خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 16 =