همانطور که می دانید با تاثیرگذار ترین روش تبلیغات برای انتخابات ، ارسال پیامک انتخاباتی می باشد .

ارسال پیامک انتخاباتی در زمان انتخابات چگونه است ؟

در سال گذشته به طور میانگین بیش از دویست میلیون پیامک ارسال شده یعنی تاثیر بسیار بالایی روش تبلیغاتی برای انتخابات می باشد .

در روش ارسال پیامک به تعداد بالایی کاربر پیام ارسال می شود و می تواند این پیام ها در سطح حرفه ای تر و برای گروه خاصی از مخاطبین ارسال شود. مانند :

  • ارسال بر اساس منطقه و کدپستی
  • ارسال از روی نقشه گوگل و موقعیت جغرافیایی
  • ارسال براساس مشافل و اصناف
  • ارسال به افرادی که ۷ روز گذشته از منطقه مورد نظر عبور کرده اند
  • و …

مواردی که در پیامک اطلاع رسانی می کنیم عبارتند از :

اعلام رسمی همکاری ها ، آگاهی دادن بخشی در مورد برنامه های اجرایی بعد از پیروزی در انتخابات

یادآوری کد انتخاباتی و نام در روزهای پایان ، دعوت به پیوستن به گروهای تلگرامی و واتس اپی انتخاباتی

مشاهده  مجتبی جباری از فوتبال خداحافظی کرد

چرا باید از سامانه پیامک انتخابات ۱۴۰۰ استفاده کنید ؟

علت تاثیری گذاری سامانه پیامک این است که این روزها تمام افراد تلفن همراه دارند . طبق آمارها نرخ پیام های مرتبط به انتخابات بالای ۹۸% است و این میزان تاثیر گذاری پیامک ها را در هیچ کدام از روش های تبلیغاتی انتخاباتی نخواهید داشت .

دومین علت پیامک های ارسالی شما ، تا روز رای گیری در تلفن همراه مخاطب باقی می ماند و این یعنی ماندگاری بالا و اینکه اگر جذاب باشد حتما زمان رای گیری کد انتخاباتی شما را از داخل پیامک یادداشت خواهد کرد .

سومین علت قیمت پایین در حجم بالای ارسال نرخ ارسال پیامک در مقایسه با تبلیغات کلیکی ، یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار پایین است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =