اینستاگرام در حال آزمایش طراحی جدیدی برای بخش پروفایل این شبکه اجتماعی است که به قول این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد «بهتر از قبل خود را ابراز کنند.» این کمپانی می‌گوید طی چند هفته آینده برخی از کاربران می‌توانند این طراحی جدید را برای پروفایل خود یا دیگران مشاهده کنند. در این طراحی جدید، شاهد تغییر موقعیت آیکون‌ها، دکمه‌ها و تب مربوط به ناوبری هستیم.

در این طراحی جدید، عناصر قدیمی همچنان وجود دارند ولی موقعیت آن‌ها تغییر کرده است. اینستاگرام در نهایت امیدوار است که این طراحی جدید کار کاربران را برای مسیریابی و دست‌یابی به اطلاعات موردنظرشان راحت‌تر کند. در ظاهر بخش محتوای این شبکه اجتماعی تغییری لحاظ نمی‌شود و این تغییرات فقط محدود به بخش پروفایل است.

اینستاگرام

در حال حاضر در بخش پروفایل، عکس کاربر در سمت چپ نمایش داده می‌شود و اعداد مربوط به تعداد پست‌ها، تعداد فالوئرها و تعداد کاربر فالو شده، در یک ردیف قرار دارند. در زیر آن‌ها، متن بیوگرافی و لینک و موارد این چنینی قرار دارد. در طراحی جدید، آواتار به سمت راست منتقل شده و اعداد مربوط به تعداد فالوئرها و فالویینگ‌ها در بخش پایین بیوگرافی قرار می‌گیرد.

مشاهده  تجارت الکترونیک

همچنین شاهد تغییر در بخش تب‌ها هم هستیم. در این بازطراحی، در بخش فوقانی تصاویر و ویدیوها، به‌راحتی می‌توانید به بخش‌هایی مانند Posts و IGTV مراجعه کنید. اینستاگرام تلاش کرده پروفایل‌ها را طوری طراحی کند که هنگام مراجعه کاربران به پروفایل دیگر کاربران، خیلی سریع بتوانند موارد موردنظر خود را پیدا کنند.

اینستاگرام می‌گوید تا اطلاع ثانوی آن‌ها این طراحی جدید را بررسی می‌کنند ولی هنوز معلوم نیست که چه زمانی آن را برای تمام کاربران ارائه خواهند داد. همانطور که گفتیم، طی چند هفته آینده احتمالا تعدادی از کاربران شاهد این طراحی جدید خواهند بود، ولی ارائه تغییرات همه‌جانبه برای تمام کاربران به این زودی‌ها رخ نمی‌دهد.

منبع : digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =