مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

معرفی مديريت ارتباط با مشتري ، فرايندي جهت گردآوري و يكپارچه سازي اطلاعات

مزاياي استفاده از سيستم :

CRM نوعی استراتژی بازاريابی است كه هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهی مقطعی محدود نمی‌گردد.بلكه CRM سعی دارد به ديدگاهی منحصر بـفرد و يكپارچه از مشتری و يك راه حل مشتـری مدارانه دست يابد كه باعث بـالا رفتن رضايت مشتری و افزايش سود شـركت در بلند مدت می‌گردد. CRM استراتژی كسب و كاری است جهت بهينه سازی سوددهی، درآمدزايی و رضايت مشتری كه بر اساس مبانی زير طراحی می ‌گردد:
ساماندهي ارائه خدمات براساس نيازهای مشتری
بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتری مداری
پياده‌سازی فرايندهای مشتری محور

مشخصات سيستم مديريت ارتباط با مشتری :

بر اساس دسترسی تحت وب و شبکه داخلی (آنلاین ، آفلاین)
سادگی كار و آموزش سيستم و اطمينان از رضايت توسط كارمندان ,كاركنان و مشتريان
امكان تغيير عمليات بر اساس نياز سازمان
امكان تغيير گردش كار بر اساس نياز سازمان
كاربری سريع و ساده با اطلاعات بسيار زياد
كاهش حجم فعاليتها و رفت و آمدها و امكان مديريت تمام فعاليت‌ها

امكانات كلی نرم‌افزار

راهبری و مديريت مسير فروش و بازاریابی
وجود كارتابل فعاليت‌ها و ملاقات‌ها برای مسئولين فروش در ارتباط با مشتری
مديريت مشتريان كانديد تا احراز شرايط لازم و تبديل به مشتری واجد شرايط
امكان رديابی ارتباطات و تماس‌ها با هريك از مشتريان
مديريت درخواست‌ها و پيشنهادات قيمت
مديريت خدمات و پشتيبانی
ارسال ايميل‌ و پیامک خودکار و دستی به مشتریان
امكان بررسی سفارشات هر مشتری
امكان مديريت وظايف و كارها بر اساس نياز مشتری و ايجاد بخشی به نام كالا بر اساس سفارش مشتری
تابلو اعلانات کار و امکان تغییر و انتقال وظیفه از واحدی به واحد دیگر
امكان مديريت زمينه‌های بازاريابی مانند نمايشگاه‌ها ، كنفرانس‌ و همايش‌ها
پياده‌سازی طرح تكريم ارباب رجوع
وجود گزارشات متنوع در اين بخش
مدیریت واحد مالی
امکان چت بین کاربران crm