این ویژگی منحصربفرد قابلیت دارد تا شما پیامکهای تبلیغاتی خود را به صورت بسیار دقیق و حساب شده به مشتریان خود ارسال نمایید.مثلا با انتخاب شهر تهران و سپس محله تجریش میتوانید به گروه سنی 20 تا 35 سال و جنسیت خانم ها و یا آقایان و یا هر دو ارسال داشته باشید.

ارسال هدفمند شما را برای تبلیغات موفق و پربازده کمک می نماید و همچنین شما مطمئن هستید که با کمترین هزینه محصولات و یا متن اطلاع رسانی خود را به مشتریان یا مخاطبان اصلی خود در هر جنسیت و هر رده ی سنی اطلاع رسانی می نمایید. ارسال های انبوه فعلی براساس کدپستی و یا محدوده بانک های شماره ها احتمال و درصد خطای بالاتری نسبت به متد جدید ارسال های تبلیغاتی دارد . با متد جدیدی که در سامانه ایجاد شده شما در هر نقطه ای از ایران اسلامی حضور دارید و مشتریان خاص خود را خواهید داشت . هوشیار باشد و در سریع ترین زمان ممکن گوی سبقت را از رقبای ضعیف خود بربایید

در این روش جدید شما میتوانید پیامک های خود را به رنج سنی خاص و یا یک جنسیت خاص محدود کنید . حتی درخواست پیامک انبوه شما میتواند ترکیبی از این دو شرط را داشته باشد و در محدوده جغرافیایی خاصی ارسال شود

شما به عنوان یک "فروشنده" , و یا یک "بیزینس من" آزاد میتوانید در هر بازه ای از مخاطبین و دارندگان تلفن همراه , خدمات و محصولات خود را عرضه کنید . در قسمت ارسال پیامک هدفمند با همکاری اپراتور چهارم و شرکت همراه اول شما میتوانید مخاطبین خود را با حساسیت و محدودیت های بیشتری انتخاب کنید

به عنوان مثال شما به عنوان ارایه کننده خدمات آرایشی بهداشتی محصولاتی دارید که در هر بازه سنی و به هر جنسیتی امکان عرضه را دارند . اما مسلما ارایه محصولات مردانه به آقایانی که در بازه سنی استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی باشند , احتمال خرید آنها از شما را بسیار افزایش میدهد این قابلیت منحصربفرد برای اولین بار برروی خطوط 5000 فعال شده است و کاملا قانونی میباشد. دیتابیس شماره های ارسال براساس جنسیت و سن و سال مستقیما از اپراتور خطوط 5000 گرفته میشود و کارکرد سامانه کاملا آنلاین است.

شما فقط یکبار و برای همیشه وجه پنل را پرداخت می نمایید. در سیاست فروش بعضی از شرکت ها هزینه های پنهانی وجود دارد که در زمان خرید به مشتری اعلام نمی گردد.

(به عنوان مثال : هزینه پشتیبانی ، هزینه ارتقاء و ... )





روش ارسال اس ام اس از طریق بی تی اس یا به عبارتی دکل های مخابراتی یکی از روش های کاملاً موثر و دقیق جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شماره های ایرانسل است . بدین صورت که شما متن خود را مشخص کرده و منطقه یا خیابان خود را انتخاب می کنید ، لازم به یاداوری است این سیستم مختص به استان و یا شهری خاص نبوده و امکان ارسال تبلیغات به تمامی شماره های ایرانسل در تمامی نقاط ایران را دارید.

با استفاده از این سرویس شما می توانید به موبایل های حاضر (فعال) در دکل های ایرانسل منطقه مورد نظر خود پیام های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.

پیش از این فقط امکان ارسال پیامک به موبایل هایی که در یک منطقه خاص جغرافیایی که قبوض آنها توزیع می گردید (بر اساس کد پستی) و فقط برای همراه اول میسر بود که طی قرارداد منعقده بین این شرکت و شرکت ایرانسل از این پس می توانید به موبایل های حاضر در منطقه مورد نظر خود پیامک ارسال نموده و تبلیغات اس ام اسی انجام دهید.

تا به امروز هیچ بانک اطلاعات معتبری در رابطه با موبایل های ایرانسل یک شهر، در اختیار شرکت ها قرار نگرفته است و ارسال این چنین پیامک هایی فقط توسط شرکت ایرانسل صورت می پذیرد.

روش BTS ارسال بر اساس شماره همراه و یا پیش شماره تلفن همراه نمی باشد و فقط اس ام اس به کسانی ارسال می گردد که در منطقه مورد نظر شما حضور دارند و می تواند در کل تمامی پیش شماره های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) باشند.

به عنوان مثال:

شخصی رستوانی دارد در خیابان مطهری در شهر تهران , می خواهد در ساعت 12 ظهر ، به مشترکین تلفن همراهی که در این منطقه خیابان ، حضور دارند پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نماید. با استفاده از این سرویس این امکان فراهم خواهد شد.

یسلری مستقل سامانه پیام کوتاه

سرویس ریسلری سامانه پیام کوتاه بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی یا حقوقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت ریسلری مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری ( rebranding ) ارائه می شود یعنی هر ریسلر می تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاری خود ارائه نماید و سامانه ای با دامنه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. این قابلیت برای ریسلرهای هر ریسلر نیز وجود دارد و هر ریسلری که از این سرویس استفاده کند می تواند با نام و برند خود فعالیت نماید. افزون بر امکان rebranding امکانات مختلفی در سرویس ریسلری مستقل پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان، سامانه پیامک اختصاصی خود را بدون هیچ گونه نام و نشانی از راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد.

امکانات کلی سرویسی که در اختیار ریسلرها قرار می گیرد به شرح زیر است:

1_ دسترسی به سامانه پیامک با دامنه اختصاصی:

هر ریسلر می تواند دامنه یا زیردامنه دلخواه خود را ثبت نموده و به سامانه پیامک متصل نماید و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی ریسلر خواهد بود.

2_ درج لوگو اختصاصی:

هر ریسلر می تواند برای سامانه پیامک خود نام مناسبی انتخاب کرده، بر اساس آن یک لوگو طراحی نموده و در نهایت لوگو خود را در صفحه ورودی (login) و صفحه اصلی سامانه قرار دهد.

3_ واگذاری نامحدود پنل کاربری:

هر ریسلر می تواند به تعداد نامحدود کاربر ثبت کرده و پنل کاربری واگذار نماید. همچنین ریسلر می تواند پنل ها را به صورت بسته های مختلفی از ابزارهای سامانه تعریف کرده و پکیج های مختلف را با قیمت های متفاوت در اختیار کاربران بگذارد.

4_ واگذاری نامحدود ریسلری مستقل:

هر ریسلر می تواند با پرداخت حق ثبت ریسلر، به تعداد نامحدود ریسلر مستقل ثبت کرده و پنل های ریسلری را به صورت مستقل یا نمایندگی در اختیار دیگر علاقمندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه بگذارد. پنل های ریسلری نیز همانند پنل های کاربری می توانند امکانات مختلف و محدودیت های متفاوتی داشته باشند و ریسلر می تواند پنل های ریسلری را با قیمت و شرایط دلخواه خود واگذار نماید.

5_ تعیین قیمت ها:

در این سرویس، ریسلر به عنوان یک سرویس دهنده مستقل فعالیت خواهد کرد بنابراین اختیار تعیین قیمت و نحوه واگذاری پنل های کاربری و ریسلری، شماره های مجازی و سایر موارد در اختیار ریسلر می باشد و تمامی درآمدهای ریسلر از این سرویس متعلق به وی خواهد بود.

6_ تعیین تعرفه ها:

تعیین تعرفه ارسال و دریافت پیامک و ایجاد بازه های متناسب با هر تعرفه در اختیار ریسلر خواهد بود. همچنین ریسلر می تواند بازه های مختلفی با تعرفه های متفاوت برای کاربران و ریسلرها ایجاد نماید.

7_ شماره های مجازی دائمی:

واگذاری شماره های مجازی به ریسلرها از پیش شماره9000 و 5000 و 3000و 2000 و 1000 و به صورت دائمی خواهد بود اما ریسلرها می توانند بر حسب سیاست فروشی که اتخاذ می کنند، شماره ها را به صورت دائمی یا اجاره سالیانه به کاربران خود عرضه نمایند. همچنین ریسلرها می توانند به تعداد نامحدود شماره مجازی تهیه کرده و به صورت اشتراکی یا اختصاصی در اختیار کاربران و ریسلرهای خود قرار دهند.

(برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید)

8_ عدم نیاز به هاست یا سرور:

سرویس ریسلری سامانه پیامک نیازی به نصب روی هاست یا سرور خاصی ندارد و بسترهای میزبانی و ارتباطی آن به صورت متمرکز توسط ما تأمین می شود.

فروش اولين و بزرگترين بانك شماره موبايل موضوعی در ایران

شماره های کدپستی : تهران . کرج . اصفهان . شیراز . تبریز . یزد . مازندران . گیلان . مشهد . کردستان

1_ شماره موبایل اصناف:

{پوشاک ،مواد غذایی،مصالح ساختمانی،عمرانی،صنعتی،فولاد،برق،بیمارستان و پزشکی و آزمایشگاهی، آرایشی بهداشتی، چاپ و بسته بندی،ماشین آلات صنعتی،ماشین آلات غذایی ،صنایع وابسته خودرو سازی ،خودروسازی،صنعت پـلاستیــک،الکترونیـک و مخابرات، نسـاجـی و ریسندگی ،شیمیایی،دکوراسیون،لوله،پتروشیمی،کشــاورزی ودام،چسـب و رنگ، فرش ،صنایع چوب،خدماتی،آلات موسیقی،بازیافت،ورزشی،کمک آموزشی ولوازم تحــریر ،جواهــرات، صنــعت چرم ، اسباب بازی،کشتی و سازه های دریایی، کاغذ و مقوا ،مدیران صنایع ،وکــلای دادگــستری ،شهرک های صنعتی نساجی ،خدمات ساختمانی،تاسیسات}

2_ شماره موبایل پزشکان:

3_ شماره موبایل بیمه

4_ شماره موبایل مهندسی

5_ شماره موبایل آموزشگاه ها

6_ شماره موبایل خدماتی

7_ شماره موبایل حقوقی

8_ شماره موبایل اعضا صنایع و معادن

9_ شماره موبایل مدیریتی

10_ شماره موبایل حقوقی/وکلای دادگستری استان

11_ شماره موبایل صنعت

12_ شماره موبایل صنایع

13_ شماره موبایل کانون آگهی و تبلیغات

14_ شماره موبایل صنایع منتخب

15_ شماره موبایل سوپر مواد غذایی

16_ شماره موبایل دفاتر خدمات پیشخوان ایرانسل

17_ شماره موبایل دام وطیور

18_ شماره موبایل مذهبی

19_ شماره موبایل مراکز قرآنی

استفاده از پیام کوتاه، آسان و لذت بخش است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که برای برقراری ارتباط های کاری، خانوادگی، دوستانه و سایر موارد از این سرویس استفاده نکرده باشد. همین خاصیت، پیام کوتاه را به یکی از پراستفاده ترین سرویس های شبکه های تلفن همراه تبدیل کرده است، بطوریکه تعداد پیام های رد و بدل شده در روز گاهی از تعداد تماس های تلفنی برقرار شده نیز بیشتر می شود.

امروزه در جهان، فراگیری پیام کوتاه، آن را به یکی از مؤثرترین ابزار اطلاع رسانی تبدیل کرده است. بعلاوه، با برقراری سیستم های مناسب نرم افزاری بر روی این سرویس، می توان استفاده های متنوعی از آن بعمل آورد.

با استفاده از فن آوری روز و با همکاری با مرکز پیام کوتاه مخابرات ایران (ITC SMSC)، اقدام به ارائه سرویس های ارزش افزوده پیام کوتاه نموده است.

نمونه هایی از این سرویس ها عبارتند از:

سرویس های اطلاع رسانی

سرویس های اعلان واخطار

سرویس های اطلاع رسانی هوشمند

اتصال به بانک اطلاعاتی شما

اتصال به اتوماسیون های صنعتی

فرم های اطلاعاتی

و هر آنچه شما برای گسترش و اتوماسیون کردن احتیاج دارید

معرفی مختصر :

ما با برنامه نویسی می توانیم اکثر امور اداری ،صنعتی با یک پیامک ساده اطلاع رسانی کرده و با یک پیامک انجام امــــــــــور کنیم. دیگر حضور مهندسین ناظر و کارمندان الزامی نیست.

بستر نرم‌افزاری سیستم‌ پیام كوتاه

این سیستم، یك بستر پیام‌رسانی موبایلی دوطرفه است كه می‌تواند به طور خودكار برای یك یا چند گیرنده، پیام كوتاه یا نامه الكترونیكی ارسال نماید و برای ارائه انواع مختلفی از سرویس‌های پیام‌كوتاه با كمترین هزینه، كمترین زمان و بیشترین كارایی به‌كار رود. این بستر نرم‌افزاری چند كاربردی و عام منظوره است، بطوریكه افزودن كاربردها و سرویس‌های جدید با حداقل هزینه و تغییرات همراه است.

form