مراحل خدماتی کردن خط ۱۰۰۰

قبل از ارسال تعهدنامه خط ۱۰۰۰دقت کنید که حتما نکات زیر را رعای کنید در غیر این صورت روند کار شما به تاخیر می افتد و مجبور خواهید شد که دوباره این مراحل را تکرار کنید .
تمامی موارد باید به صورت کامل تکمیل گردد.
* حتما فرم را بر روی سربرگ شرک خود پرینت کنید و توجه داشته باشید مهر و امضا داشته باشد .
* در پایین قسمت (موضوع محتوای پیامک خدماتی )حتما یک نمونه از پیامک های خود رابنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید موضوع و محتوای آنرا هم به طور واضح و کامل مشخص کنید .
* در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد.
* متن زیر رابر روی سر برگ قرار داده و مهر وامضاء نمایید
شرکت / سازمان …….. تعهد می نماید از خط …… تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد ودر صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۰۰۰/۰۰۰/۱۰ تومان جریمه حساب نسبت به تخلف انجام داده شده پرداخت نماید .
* یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه ی تعهد نامه خود کنید .
* توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی گواهی امضاء مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود.اما سازمان ها مجموعه های دولتی نیازی به سفته یا گواهی امضاء ندارند .
* سپس بانک شماره مشترکین خود را ارسال کنید . بانک شمار مشترکین شامل (شماره موبایل مخاطبان خود ) که با دریافت پیام خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند در فایلtxt ذخیره و بارگذاری نمایید .
این خط به صورت اختصاصی به کابرداده میشود ولی قابلیت ارسال پیامک به شماره های بلک لیست را ندارد . برای ارسال به بلک لیست باید خط به خدماتی تبدیل شود .

مشاهده  قیمت زنده طلا، سکه، دلار و ارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نه =