خرید وب سرویس برای ارسال پیام کوتاه :

یکی از مشکلات برنامه نویسان برای ارائه خدمات تبلیغاتی و اطلاع رسانی خرید وب سرویس پیام کوتاه است برای کاربران وب سایت و اپلیکیشن ها که می خواهند از این طریق پیامک ارسال کنند سامانه پیامک هوشمند وب سرویس ارسال پیامک API را با REST بسیار ساده و بدون نیاز به دادن لیست شماره مخاطبین پس از خرید وب سرویس در اختیار شما کاربران قرار می دهد . و باعث رضایتمندی شما می شود .

برای استفاده از وب سرویس باید اول داخل پنل پیامکی ما با سطح دسترسی وب سرویس را خریداری کنید و بعد با ارتباط دادن سایت ، نرم افزار و یا اپلیکیشن خود از طریق وب سرویس پیامکی ما ارسال پیام داشته باشید .

وب سرویس (Web Service) ها قطعه کد هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی اند و از طریق پروتکل های استانداردی مانند Http به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه های کاربردی می پردازند. کار وب سرویس (Web Service) ها بر پایه دریافت و تولید پیغام ایجاد شده است. بدین منظور که آنها منتظر می مانند که کلاینت ها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاینت ها به آن ها پاسخ می دهند .

مشاهده  بوت استرپ ۴ را بهتر بشناسیم

روش های یکی از روش های دریافت پیامک وب سرویس RESTFUL دسترسی به پیام های ارسال شده به خط اختصاصی در سامانه می باشد .خطوط اختصاصی همانطور که قابلیت ارسال پیامک را دارند می توانند پیامک نیز دریافت نمایند .

ارسال پیامک از نرم افزارها (حسابداری، انبارداری،…..) برای ارتباط با مشتری
ارسال پیامک از سایت های مختلف
ارسال پیامک کد فعال سازی برای مشتریان جدید سایت ها
ارسال پیامک فراموشی رمز عبور برای کاربران سایت
ارسال پیامک های مناسبتی از سایت و نرم افزار
ارسال پیامک از طریق دستگاه های حضور و غیاب
ارسال پیامک ورود و خروج دانش آموزان به والدین
ارسال پیامک ورود به سیستم بانکداری اینترنتی به مشتریان موسسات مالی و بانک ها
ارسال پیامک واریز و برداشت وجه ویژه موسسات مالی و بانک ها
ارسال پیامک های هشداری از سایت ها و نرم افزارها
ارسال پیامک های یادآوری از سایت و نرم اقزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 10 =