کارت ویزیت الکترونیکی

آیا فکر کرده اید ، اگر مشتریانتان فقط از شما خدمات بگیرند به چه درآمدی خواهید رسید؟ چقدر مشتری داشتید کـه در حال حاضر هیچ دسترسی به آنها ندارید ؟ چندین مشتری وفادار داشتید کـه در حال حاضر از شما خدمات نمی گیرند ؟ اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد کـه می توانستید بـه سادگی مشتری ثابت داشته باشید و بـه دلایل مختلف نتوانسته اید آنها را به عنوان مشتری دائم برای خود نگه داریدو لازم نبود برای گسترش فعالیت خود هربار هزینه های سنگین تبلیغات پرداخت نمایید تا مشتری جدید بدست آورید...

کارت ویزیت الکترونیک معـرف شخصیت کاری شماست در واقع کارت ویزیت شما درگاهی به سمت معرفی کلـیه خدمات و محصولاتتان به صورت الکترونیک به همراه سامانه های مختلف ارتباطی با مشتریان شما می باشـد .

نحوه کار :

چنانچه فردی کد اختصاصی شما را به سـامانه 10002004 پیامک کند ، تمام اطـلاعات کاری شما شامل خدمات آدرس مغازه یا مجموعه ، تلفن همراه ، ثابت و ... را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هـر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کسب و کار قابل ویرایش بوده و ضمن اینکه شماره تلفن ارسال کننده پیام و بعبارتی مشتریتان در سیستم شما برای ارسال پیام های بعدی ذخیره می گردد و به این وسیله می توانید در زمان تخفیف و حتی جابجایی به علت تعمیرات و یا استیجاری بودن ملک به مخاطب ثابت خود پیامک بفرستید .

اپلیکیشن برندت

مزایای اپلیکیشن برندت :

پـوشـش 100 درصـدی بازدیـد کنندگان
ایجاد اعتماد و بر انگیختن حس کنجکاوی در مشتری
کنترل صحت شماره موبایل ثبت شده بصورت آنلاین
حذف هزینه برای یافتن مشتری جدید
بروز بودن لیست مشتریان

مزایای داشتن شماره موبایل مشترک :

اطـلاع رسانـی آخریـن تحـولات محصولات
ارائه تخفیفات فردی به مشتریان قدیمی
ایجاد رابطه عاطفی با مشتری ، ارسال تبریک تولد و ...
اطلاع رسانی از تغییرات مکانی کسب و کار