پنل پیامک یک روشی هست که تحت وب است که شما را قادر می سازد تا به تمام مخاطبین خودتان پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید و خیلی راحت نرم افزار یا وب سایت خودتان را با استفاده از روش های آنلاین وب سرویس و API به پنل پیامکی خودتان متصل شوید و هر زمان هر پیامک هدفمند را بصورت اتوماتیک ارسال نمایید .

پیامک تبلیغاتی شما می تواند معرف کار و بیزینس شما باشد مثل معرفی محصول جدید یادآوری انجام کار و … می باشد . داخل پنل پیامک شما می توانید مدیریت پیام ها و زمانبندی برای ارسال را داشته باشید با پنل پیامکی فناوری هوشمند

قابلیت های که پنل ارسال پیامک فناوری هوشمند دارد این است که :

پنل پیامکی که مناسب بیزینس شما باشد علاوه بر ارسال و دریافت پیامک یک ویژگی دیگری هم دارد مثل ارسال گروه سنی و جنسیت خاص یا منطقه خاصی از کشور را تحت پوشش قرار می دهد و یا پیامک را به صنف یا دسته شغلی ویژه ای بفرستد .

مشاهده  انواع کاربردهای پنل اس ام اس

امکان دریافت پیامک

از طریق پنل ارسال اس ام اس می توانید به مشتریان پیامک ارسال نمایید و آن ها می توانند برای جواب دادن به شما اس ام اس ارسال کنند در اصل پنل پیامک یک قابلیت فوق العاده برای برقراری تعامل میان مشتریان است و از طریق سامانه پیامکی می توانید نظر های مخاطبین درباره کسب و کار خودتان جویا شوید . مسابقه پیامکی انجام دهید و خیلی موارد دیگر که برای بیزینس خودتان مفید است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =